Nye våben i foreningen

Vi har fået nogle nye foreningsvåben, som kan benyttes af medlemmerne

Vi har været så heldige, at vi har fået en ny Anschutz cal .22 riffel forærende kvit og frit fra en beboer i Gl. Rye, som havde arvet den efter sin far.

Den nye riffel har nummer 14, og hvis du vil prøve at skyde med en riffel, der to gange har været Danmarksmester, så skal du bede om denne næste gang du skyder.
På den anden side - så kan du jo kun give dig selv skylden for et dårligt resultat - ikke riflen :-)

Ny grovpistol - Glock 17L 9mm

Vi har også som noget helt nyt indkøbt en 9mm Glock pistol som foreningsvåben. Det giver mulighed for at prøve at skyde med grovkaliber. Tidligere har kun medlemmer, der har egne grovvåben kunnet skyde i foreningen.

Du skal dog være erfaren pistolskytte for at få lov at skyde en serie med det nye våben. Nye pistolskytter kan kun få lov at skyde med våbenet under overvågning af en instruktør.

En serie på 35 skud med 9mm koster 110,00 kr.

25. November opdatering:
BEMÆRK - BEMÆRK - BEMÆRK:

Vi har fundet ud af, at den nye Glock ikke kan skyde med det ammunition vi har.
Der er bestilt ny ammunition, som vi forhåbentlig får snarest muligt. Hold øje med en opdatering her på siden.