SPONSOR ARRANGEMENT MED SPAREKASSEN KRONJYLLAND

Sparekassen Kronjylland er vært for en bid brød og en forfriskning for foreningens medlemmer i anledning af overrækkelse af sponsorat Mandag d. 4. Februar kl. 18.30

Sparekassen Kronjylland er bankforbindelse for Ry-Emborg Skytteforening.

Sparekassens gavefond har bevilget kr. 30.000 til foreningen til indkøb af et nyt infosystem bestående af en TV skærm med Chromecast og en ny PC. Desuden er pengene benyttet til etablering af det nye børnehjørne med playstation og møbler.

Derfor vil Sparekassen komme forbi og overrække os en "gavecheck" på sponsoratet og være vært ved en bid brød og en forfriskning til alle vores medlemmer, både børn og voksne.

Arrangementet foregår

Mandag d. 4. Februar kl. 18.30

som optakt til vores almindelige skydeaften

Seneste tilmelding til spisning er Mandag d. 28 Januar

Du kan melde dig til på en liste i foreningen eller på mail: ry-emborg@ry-emborg.dk med angivelse af navn og antal børn/voksne

Vi håber, at I alle sammen vil bakke op om dette arrangement, hvor I også vil få en kort præsentation af, hvad Sparekassen Kronjylland kan tilbyde vores medlemmer som kunder hos dem.