Indkaldelse til Generalforsamling

Vi afholder ordinær generalforsamling Torsdag d. 21. Februar kl. 19.00 på Lynghoved, Skanderborgvej 86, 8680 Ry

Dagsorden iflg. vedtægterne.

Vi vil gerne invitere alle medlemmer på et stykke smørrebrød inden generalforsamlingen, så derfor er der spisning kl. 18.30. Du skal forudtilmelde dig til spisning, hvis du ønsker at deltage.

Skriv dig på listen som bliver lagt frem i klublokalet på mandag d. 11. Februar. Seneste tilmelding er Mandag d. 18. Februar til vores skydeaften.

Hvis du kun vil deltage i generalforsamlingen er tilmelding ikke nødvendig.

Vi vil gerne opfordre dig til at melde dig som frivillig hjælper i foreningen. Vi vil meget gerne have nogle hjælpere til at oprette et særligt børnehold, som vi kan træne og deltage i lokale turneringer og evt. DM med. Hvis du har lyst til at være med til at give vores børne medlemmer denne fantastiske oplevelse, så giv gerne besked til os på generalforsamlingen.

Og du er naturligvis også velkommen til at stille op til bestyrelsen. Vi ser meget gerne nye kandidater melde sig.

Vi ses