150 Års Jubilæums turnering Lørdag d. 7. Marts

Lørdag d. 7. Marts holder vi en lukket jubilæums skydning for alle vores medlemmer

Ry-Emborg Skytteforening fylder 150 år i år.

Første fejring af jubilæet bliver med en lukket jubilæums turnering for alle vores medlemmer.

BEMÆRK: Du skal være medlem for at kunne skyde denne dag. Men ikke-medlemmer må gerne være med som heppekor - dog er adgang ikke tilladt på banen for ikke-skytter.

Det kommer til at foregå:

LØRDAG D. 7. MARTS, KL. 9.00 - 14.00

Der skydes for pistol klasserne kl. 9.00 og 13.00 og riffel klasser hver halve time fra kl. 10.00 - 12.30.

Hvis I har login til mit DGI, så kan I selv gå ind og melde til på den skydetid, der passer jer på www.skydetilmelding.dgi.dk.

Børneholdet tilmeldes hos Karl-Erik, som så fordeler jer på skydetiderne. Øvrige kan melde sig til på mandage i åbningstiden i foreningen. Der kan også meldes til på selve dagen, hvis I ikke har mulighed for forhåndstilmelding. Men vi vil selvfølgelig gerne vide lidt om, hvor mange der kommer af hensyn til indkøb.

I kan læse mere om arrangementer i denne indbydelse