Hjælp os til at få flere medlemmer

Vi vil meget gerne være flere skytter i foreningen. Og du kan faktisk hjælpe os med at finde frem til dem....

Som du måske har bemærket, så har vi annonceret på facebook i den seneste tid.

Som skytteforening har vi lidt udfordringer med facebook, da deres politik ikke tillader annoncer der promoverer salg af skydevåben og ammunition.

Det synes vi sådan set er i orden.  Vi sælger jo heller ikke våben - men er en idrætsforening, hvor rifler og pistoler er et sportsredskab.

Derfor går vores annoncer sommetider igennem, andre tider ikke.

Men - hvis DU hjælper os ved at like og dele vores opslag, så kan vi nå ud til endnu flere, der måske er interesseret i at gå til skydning. Særligt deling af opslag er rigtig godt til at få vores budskab og invitationer ud.

Så derfor kan du hjælpe os rigtig meget ved at dele vores opslag.

Du finder et link til vores facebook side her på hjemmesiden - så skynd dig at give den et "like" - og starte med at dele :-)