Nyt medlems login

Nu kan du selv logge ind på vores hjemmeside og se dine resultater og de oplysninger vi har om dig

Udbyderen af vores hjemmeside og administrations system, Ole Brøgger fra Galten Skytteforening, har lavet et nyt medlems login for alle vores medlemmer.

Siden du logger ind på hedder "Min skytteforening".

På medlemssiden kan du selv logge ind og se hvilke data foreningen har om dig:
Stamdata
Resultater
Våben
Systemlog

Blandt andet kan du finde dit skyttenummer, som du skal bruge ved tilmelding til stævner, du kan se dine indkøb i foreningen og om kort tid vil du også kunne se oplysninger om dine våben, hvis du har egne våben.

Det er kun medlemmer, der kan logge ind. Midlertidige medlemmer har ikke login. Du finder link til siden i menuen øverst på hjemmesiden under punktet "Medlemslogin".

Første gang man skal logge ind skal man klikke på glemt adgangskode hvor efter du får tilsendt en ny. Skulle du få problemer, så kan vi også oprette en kode for dig, hvis du henvender dig til ry-emborg@ry-emborg.dk

Der er også kommet en opdatering til hjemmsidens resultatliste, så man nu ikke kan se det fulde navn af medlemmerne på hjemmesiden, men kun fornavn og forbogstav af efternavn(e).

God fornøjelse med de nye funktioner