Flotte resultater i omegnsturneringen

Vores Børne-Junior hold gør det rigtig godt i omegnsturneringen og er også kvalificeret til DM for hold

Den store success med vores Børne-Junior hold fortsætter.

Også ved de to seneste turnerings skydninger i hhv. Odder og ved Posten i Åby blev det til medaljer og flotte placeringer.

I Odder fik Johan en 1. Plads i BK3 og Mads en 3. plads, mens det blev til en 2. plads i BK3 til Oliver hos Posten.

Det er rigtig flot klaret og vi glæder os til sidste afdeling i Galten Lørdag d. 29 Februar.

Holdet har også deltaget i Hyggeturneringen og DM kvalifikation for hold. Og vi er rigtig stolte af at kunne sige, at vi har fået kvalificeret et 4-mands hold til DM i Vingsted i Marts måned, da vi vandt bronze i DM-kvalifikationen. Vi er dermed én ud af 3 foreninger i DGI Østjylland, der er kvalificeret. De andre er Samsø og Randers skytteforeninger.

Holdet er ved at blive udtaget af holdleder Karl-Erik, og I får snarest besked om, hvem der deltager på holdet, og hvem der deltager individuelt. Holdets skytter deltager også individuelt.

I kan se resultatlister her for hyggeturneringen og DM-kvalifikation.