Flotte resultater i Vinterturneringen i pistol

Det blev til en individuel klasse sejr og kvalifikation til DM for hold til vores pistolskytter

Det er ikke kun vores børneskytter, der gør det godt.

Vi har haft 5 pistolskytter med til Vinterturneringen i cal .22 pistol og her er det blevet til flotte individuelle resultater.

Bedste placering fik Ivan Jensen i Voksen 2H klasse 3, hvor han vandt klassen sammenlagt. Ivan må nok forberede sig på en snarlig oprykning til en højere klasse med det flotte resultat.

I samme klasse blev Kjeld Poulsen nr. 3 og Erik Rasmussen nr. 7.

I Voksen 2H klasse 2 blev Karl-Erik Dam Sørensen nr. 5 mens Preben Rasmussen blev nr. 4 i Voksen 2H klasse 1.

De flotte resultater fra alle skytterne var nok til en kvalifikation for hold til Danmarks mesterskaberne i Vingsted, da Ry-Emborg Skytteforening vandt holdturneringen i Voksen 2H klassen. Så også her kunne pistolskytterne matche de dygtige børneskytter. Det er vi også rigtig stolte af.

I kan læse resultatlisten fra vinterturneringen her