Lukning af foreningen forlænges nu til og med 10. Maj

Statsministeren har forlænget nedlukningen af foreninger, så derfor må vi udskyde vores udendørs sæsonstart.
Statsministeren har i dag forlænget lukningen af foreningslivet indtil videre til og med d. 10. Maj.
Derfor må vi desværre også udskyde sæsonåbning på vores udendørs skydebane i Emborg.
Det tidligste vi kan åbne igen er derfor mandag d. 11. Maj, men hvis vi skal være helt ærlige, så tvivler vi på, at vi kommer i gang inden sommerferien.
Opstart af børneholdet på udendørs banen er ligeledes udsat.
Udsættelsen vil sikkert også få indflydelse på nogle af vores planlagte jubilæums arrangementer. Det vender vi tilbage til, når vi har mere klarhed over, hvornår vi evt. kan komme i gang igen.
Vi håber, at I alle kan holde jer raske, og vi vil holde jer orienteret på facebook og på her på hjemmesiden.