AFLYST!!! Tilmeld dig til vores 150 års jubilæums turnering

12. September fejrer vi vores 150 års jubilæum med en stor turnering for østjyske klubber

Som bekendt, så fylder vores forening 150 år i 2020, og datoen for den stiftende generalforsamling i 1870 var d. 12. September.
I år er det en lørdag, og derfor har vi på dagen inviteret alle østjyske skytteforeninger til at fejre dagen sammen med os ved et jubilæums stævne i både riffel og pistol.

Stævnet starter kl. 09.00 på Lynghoved, hvor der skydes riffel i løbet af formiddagen til kl. 12.30.
Derefter kommer pistolskytterne til og skyder mellem kl. 13.00 og 16.00.

Vi håber, at I alle vil tilmelde Jer, så vores egen forening kan få alle mand af huse. Og så håber vi på rigtig godt besøg fra alle de østjyske foreninger.

Tilmelding er selvfølgelig nødvendig.
Hvis du har et personligt DGI login, så kan du tilmelde og booke baner på https://skydetilmelding.dgi.dk/

Du kan også tilmelde dig ved at skrive på ry-emborg@ry-emborg eller henvende dig direkte til Karl-Erik mht. riffel tilmelding (tlf. 22519004) eller Preben vedr. pistol (tlf. 22 42 59 57)