Vi siger tak til vores sponsorer

Torsdag d. 5. November 2020 inviterer vi vores sponsorer til et lille arrangement, hvor de kan afprøve de nye våben de har været med til at sponsere

Det er nok ikke gået forbi Jeres opmærksomhed, at vi har fået nye våben, både cal. 22 rifler og luftvåben, som i særdeleshed vores børne-junior hold får glæde af.

Det havde ikke været muligt hverken at indkøbe de nye våben eller drive vores børne-junior hold på det niveau vi gør uden hjælp fra sponsorer. Der for er vi meget taknemmelige over den støtte vi har fået fra både de lokale sponsorer samt fra Skanderborg Kommune og DGI-DIF's foreningspulje.

Vi har derfor inviteret vores lokale sponsorer til at kigge forbi til en lille reception, hvor de får mulighed ved selvsyn at se vores lokaler og afprøve de nye våben. Det foregår ved Torsdag d. 5. November, hvor bestyrelsen er vært for arrangementet.

Vi har inviteret de tre sponsorer bag de nye våben samt driften af børneholdet med ammunition og klubtøj, Brugsforeningen Tryg, Sparekassen Kronjylland og Ry Automester.