NYE CORONA RESTRIKTIONER - VIGTIGT LÆS HER

Der er indført nyt forsamlingsforbud på max. 10 personer, dog 50 ved børn/juniorer under 21 år. Se de nye regler her, og hvordan du skal forholde dig INDEN du møder op til skydning Reglerne gælder fra Mandag d. 26 Oktober
Med det nye forsamlingsforbud på 10 samt krav om mundbind er vi desværre nødt til at indføre nye begrænsninger på vores skydning.
Disse regler SKAL overholdes:
Alle over 12 år SKAL bære mundbind i skytttehuset. Man må kun tage mundbindet af under skydning.
Vi sælger IKKE mundbind - du skal have det med hjemmefra.
Skydning på mandage:
Der kan max. være 7 skytter på banen ad gangen. Der er én skydetid kl 19 og én skydetid kl. 20, hver på 45 minutter. Det giver 15 minutter til afspritning og klargøring til næste skytte.
Der må kun skydes grov fra kl. 20.
Mødetid er så kort tid før som muligt (ca 5 minutter - betal gerne på mobilepay på forhånd, kontanter modtages ikke), og man skal forlade skyttehuset igen efter at have afleveret skiverne. Resultater kan ses på hjemmesiden senere.
Baner SKAL bookes på forhånd. Du må kun møde op i skyttehuset  med en bekræftet skydetid.
Vi ser helst, at du booker din tid via medlemslogin på hjemmesiden.
Alternativt kan man skrive på ry-emborg@ry-emborg.dk. Din skydetid er så først bekræftet, når du får en mail tilbage med bekræftelse.
Midlertidige medlemmer kan ikke booke skydetider - alle tider er reserveret til medlemmer.
Børne-Junior hold, Tirsdag:
For børn/juniorer under 21 år gælder forsamlingsforbud på 50 personer, som inkluderer instruktører MEN IKKE forældre. Dog må vi kun være 20 i skyttehuset pga. kravet om plads per person.
Børneholdet skyder derfor som sædvanlig kl. 18 og 19, men forældre må iIKKE opholde sig i bygningen for at vente.. Børn over 12 skal have mundbind med.
Hvis der er spørgsmål, så er i velkomne til at kontakte
Preben, tlf. 22 42 59 57 for spørgsmål om mandags skydning og andre generelle spørgsmål
Karl-Erik, tlf. 22 51 90 04 for spørgsmål om børneholdet.
Vi bestræber os på at lave så sikker skydning som mulig for alle.
DU MÅ DERFOR IKKE MØDE OP I SKYDEHUSET UDEN FORUD TILMELDING  (BØRNE/JUNIOR HOLDET ER ALLE TILMELDT OG SKAL MELDE FRA VED FRAVÆR).