AFLYST: Indkaldelse til generalforsamling

Generalforsamlingen d. 18. Marts aflyses da forsamlingsforbuddet endnu ikke er ophævet! Vi kommer tilbage med en ny dato, når vi har mulighed for at samles.
AFLYST - INDKALDELSE TIL GENERALFORSAMLING - AFLYST

På trods af Corona nedlukning, så forsøger vi os med at indkalde til generalforsamling

Torsdag d. 18. Marts kl. 19.00 (Denne dato aflyses - vi kommer tilbage med ny dato når vi må forsamles)
i foreningens lokale på Lynghoved
Skanderborgvej 86, Ry

Dagsorden i henhold til vedtægterne.

Da vi forventer, at der stadig vil være begrænsninger på hvordan vi må forsamles, så er vi desværre nødt til at kræve tilmelding til generalforsamlingen.

På grund af coronarestriktioner må vi desværre aflyse vores normale spisning til generalforsamlingen, men der vil være øl, vand og kaffe til medlemmerne.
Børnemedlemmer op til 17 år kan repræsenteres af én forælder til generalforsamlingen.