VI ÅBNER FOR BØRNE-JUNIOR HOLDET UDENDØRS I MARTS

Regeringen har åbnet for udendørs idræt - og vi åbner på udendørs banen i Emborg
VI ÅBNER IGEN - UDENDØRS I EMBORG
I MARTS MÅNED KUN FOR BØRNE-JUNIOR SKYTTER
I APRIL ÅBNER VI FOR ALLE MEDLEMMER

Kære medlemmer.
Vi arbejder ihærdigt på at kunne åbne for udendørs skydning nu hvor regeringen har åbnet for udendørs idræt.
Vi skal lige have de sidste forberedelser af baner, information til kommune og lodsejere på plads, og så håber vi at kunne byde børne-junior holdet velkommen til skydning 3 gange i Marts på følgende datoer:
Lørdag d. 13. Marts fra kl. 09.00
Søndag d. 21. Marts fra kl. 09.00
Lørdag d. 27. Marts fra kl. 09.00

Vi melder endeligt ud i den kommende uge, hvor der også midt på ugen vil blive åbnet for booking af baner via medlemslogin på hjemmesiden.

BOOKING AF BANE ER PÅKRÆVET!

Skriv til os på ry-emborg@ry-emborg.dk, hvis du ikke selv kan booke en bane, så gør vi det for dig.
Du må kun møde op, hvis du har en bekræftet tilmelding enten via booking systemet eller per mail.