Billeder og resultater - omegnsturnering i Ry-Emborg

Så er vi klar med resultatlisten og billeder fra vores afdeling af omegnsturneringen Lørdag d. 19/11

Det blev til en forrygende dag med over 50 skydninger til vores afdeling af omegnsturneringen.

Der var gang i skydningen fra kl. 9 til 13.30, hvorefter der var præmieuddeling.

Vi har vedhæftet billeder fra dagen samt link til resultatlisten (den er desværre delt i 4 links, men håber I kan finde rundt i det alligevel).

Ry-Emborg's skytter leverede nogle flotte placeringer. Særligt i BK-2, hvor vi næsten gjorde rent bord, men også i BK 3, BK4, J2 og Å3 blev det til flotte placeringer:

BK2:Mads på 1.plads, Thue nr. 2, Magnus nr 6, Jakob nr 7 og Jonas nr 12. Samlet holdsejr i klassen

BK3: Jannik nr 3, Karoline nr 4, Stella nr 6, Albert nr 7 og Mikkel nr 8 og en 2. plads i holdturneringen.

BK4: Sigurd nr 4 og Tue nr 10

J2: Mathias nr 11

Å3: Anders nr 1

Som foreningshold blev vi nr. 2 efter Postens Skytteforening.

Resultatlister:

Side-1