Vi starter udendørs pistolskydning på 25 m bane

Vi skyder hver onsdag fra den 1. Maj kl. 18.30 på banen i Skanderborg

Vi har igen i år lånt Skanderborg-Stilling Skytteforenings 25 m pistolbaner om onsdagen til træning.

Desværre er anlægget ikke helt på toppen, og vendeanlægget virker pt. ikke, så vi kan kun skyde mod faste skiver. Men mon ikke det godt kan give lidt træning alligevel?

Da der kun er 9 baner og vi i år er en del aktive pistolskytter, så bliver der igen obligatorisk tilmelding via booking systemet på hjemmesiden. Du skal have oprettet et medlemslogin på hjemmesiden for at kunne booke en bane.

Booking af baner åbner Torsdag d. 25. April, og man kan kun booke en uge frem.

Hvis du endnu ikke har et medlemslogin, så kan du oprette dig her: https://member.rye.sfadmin.dk/

Tilmelding er efter først til mølle. Når alle 9 baner er optaget, så kan der ikke være flere. Bane 5 er altid reserveret til skydelederen.

Første skydeaften er 1. Maj. Alle skydeaftner bliver lagt i kalenderen. Hold øje med den og meld dig ind i vores facebook gruppe for pistolskytter, så du altid er opdateret om eventuelle aflysninger.

Vi mødes hver gang ved Lynghoved kl. 18 for fælles kørsel. Hvis du skal låne et foreningsvåben skal du i god tid meddele det til skydelederen, så vi kan lave en transport tilladelse.

Hvis du har spørgsmål, så kontakt Preben på mail: formand@ry-emborg.dk eller telefon 22425957