Vi har fået ny hjemmeside

Efter lang tid uden hjemmeside er vi nu igen "oppe at køre"

Ry-Emborg Skytteforening har gennem mange år haft en gammel og inaktiv hjemmeside, som vi desværre ikke har haft mulighed for at vedligeholde og opdatere.

Det har vi nu fået rettet op på med en ny hjemmeside, hvor du kan finde al den nyeste og aktuelle information om foreningen.

Der er bl.a. en kalender, hvor du hele tiden kan følge med i foreningens skydeaftener og andre arrangementer, og du kan finde information om kontaktpersoner på de forskellige skydediscipliner og meget mere.

Vi vil stadig bruge vores facebook gruppe til den løbende og hurtige information til medlemmerne, så derfor er der også på siden et link til facebook, hvor du opfordres til at gå ind og "like" vores side. Så bliver du automatisk holdt informeret.

Vi håber du vil synes om siden, og vil selvfølgelig gerne have forslag til, hvordan vi kan gøre den endnu bedre.

Du kan kontakte os med forslag på: ry-emborg@ry-emborg.dk